// Rafael Lema // Este 2018 podría ser el año de la homologación del Camiño dos Faros.

 

La ruta del Camiño dos Faros cumple 5 anos recibiendo un premio. La familia trasna celebra este aniversario con el éxito de la iniciativa y el premio que otorga la revista Oxígeno. «Unha das revistas máis recoñecidas en materia de deportes de natureza e actividades ao aire libre, decidiu dar o Premio de Viaxe de Aventura do Ano ao Camiño dos Faros» indican los responsables del camino. A mediados de este mes en Fitur recogerán el galardón.

 

Desde el grupo recuerdan que «Foi un decembro de 2012 cando varios amig@s saíron de Malpica coa única premisa de chegar a Fisterra polo camiño máis pegado ao mar. Unha aventura que acabou abrindo unha ruta de 200 quilómetros espectaculares, dos cales 120 deles nunca foran percorridos por unha ruta de senderismo».

 

 

Camiño dos Faros

 

El grupo recuerda que avanzan hacia la definitiva consolidación de la ruta. La Asociación Camiño dos Faros lleva varios años intentando conseguir su homologación como Ruta de Gran Percorrido GR y en noviembre firmaron un convenio con la Diputación Provincial. «En principio, 2018 podería ser o ano da homologación, para que en 2019 xa apareza o Camiño en milleiros de guías» indican desde la entidad.

 

Revistas internacionales, programas de TV, webs especializadas siguen acercándose a la Costa da Morte guiados por la estela verde de los trasnos, y cientos de caminates todos los meses de año siguen de forma programada o libre la ruta costera.