Zaira Rodríguez y Sandra Vilela se reunieron con el presidente de la Autoridad Portuaria.

 

Las portavoces del Partido Popular en los ayuntamiento de Cee y Muxía, Zaira Rodríguez y Sandra Vilela, se reunieron con el presidente de la Autoridad Portuaria coruñesa, Enrique Losada, al que trasladaron su preocupación por el mal estado en el que se encuentra la carretera de acceso al Faro de Touriñán, en Muxía, y que ha provocado la movilización vecinal y protestas de distintos grupos políticos.

 

Al parecer las impresiones han sido buenas.“Estamos convencidas de que con boa vontade seremos capaces de terminar con este problema. O presidente da Autoridade Portuaria mostrouse moi receptivo e espero que, máis pronto que tarde, teñamos boas noticias” manifestó Zaira Rodríguez, algo en lo que coincidió Sandra Vilela que agradeció la “boa predisposición” de Losada.

 

 

“Non podemos quedarnos de brazos cruzados”

 

 

La portavoz popular de Muxía afirma que “non podemos quedarnos de brazos cruzados e sen facer nada. Temos un problema nunha zona que recibe moitas visitas semanalmente e hai que solucionalo polo ben de todos os que vivimos nesa zona”.

 

 

Tanto Vilela como Rodríguez coinciden en que “estamos a falar dun asunto que vén de lonxe, que é moi importante para os nosos municipios e que non se acaba de atopar unha solución. Esperemos que esta reunión sirva para darlle un impulso”.

 

Las dos dirigentes populares esperan que sus demandas no caigan en “saco roto” y que pronto haya una solución a este problema.