bty

El ayuntamiento de Camariñas informa de algunos cambios en el servicio.

bty

El servicio de recogida de latas y plásticos o de cartón y papel sufre cambios en Camariñas. Así desde el Concello anuncian que «A empresa que recollía o contedor amarelo comunicou que non podía seguir facendo o servizo. Outra empresa desde venres pola tarde releva temporalmente a anterior». Por eso requieren a los vecinos que «se ven algún contedor amarelo sen recoller poden enviar a ubicación acorreo@camarinas.net».

 

Recogida de cartón y papel en comercios

 

En cuanto a la recogida de cartón y papel en comercios y talleres a partir de ahora anuncian que «a recollida será todos os luns a partir das 14:00 horas». «Haberá que apuntarse previamente no concello chamando ao 981 73 60 00, pulsando a opción 1, ou enviando un correo a correo@camarinas.net indicando o nome do establecemento, a dirección e o teléfono, e informando se desexa que a recollida sexa tódas as semanas» indican desde el Concello.
«O cartón e o papel deberá ser depositado na rúa» informan fuentes municipales.

 

Por otra parte se abre el plazo del «Obradoiro de Memoria 2018/19», que se oferta a «persoas que teñan ou cumpran 60 anos ou máis en 2018, e que estean empadroadas en Camariñas».El plazo es hasta el 26 de este mes en Servizos Sociais (Casa de Pedra).