Encaje de Bolillos en la Slow Fashion Next

Por o 1 abril, 2019

Esta semana se celebra la VIII Jornada de la Moda Sostenible en el Museo del Traje de Madrid, que abre este viernes, los días 5 y 6 de abril. En la muestra Blanca Gómara presentará “unha almofada de Encaixe de Camariñas realizada con tecido sostible” según informan desde la organización de la Mostra de Encaixe.

Por eso creen que “Camariñas estará moi presente na Slow Fashion Next de Madrid os vindeiros días 5 e 6 de abril, datas no que se celebrará este evento no Museo do Traxe da capital”.

Encaje eco-friendly

Desde la Mostra explican que se trata de “unha almofada de realizada con Encaixe eco-friendly, isto é, con materia prima biodegradable, chamada Greencel, e respectuosa co medio ambiente. Ademais, non é necesaria a instrumentalización de ningún animal, xa que o tecido é de orixe vexetal”.

“Esta innovadora técnica dá un paso máis no que ata agora coñeciamos nisto da confección do Encaixe, xa que permite xuntar tradición e modernidade” informan estas fuentes destacando que “Así mesmo, universalízase o produto, xa que co mesmo traballo, a materia prima é de menor custe sen perder calidade nos acabados, así que está pensada para a maioría do público”.

La diseñadora, Blanca Gómara, que estará en la Mostra por primera vez, optó por esta técnica rompedora porque “o Encaixe sempre ten un papel protagonista, que permite contar unha historia, e con este cambio de tendencia máis xente poderá optar a este tipo de produtos e o medio ambiente beneficiarase”. La creadora indica que se está avanzando en el tratamiento del producto sin negar la tradición do oficio exclusivamente manual que desde hace siglos se desarrolla en la ría de Camariñas.

Comentarios

Comentarios

Debes estar registrado para comentar Login

Aviso de Cookies

Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar el análisis de la navegación de los usuarios y mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, pulsando en el siguiente enlace: Más Información