Este sábado hay varios actos conmemorativos del 15 aniversario de la muerte de Manfred.

La casa en donde vivió el anacoreta alemán Manfred Gnadinger en Camelle ya terminó su rehabilitación, antes del aniversario este mes de su muerte, como estaba previsto si el tiempo acompañaba.

 

De hecho este sábado empiezan los actos en homenaje al 15 aniversario de su muerte programados por el Concello de Camariñas.

 

Así informan fuentes municipales que «Da man do artista Antón Sobral, o día 16 de decembro celebraranse no Museo Man de Camelle actividades de acceso gratuíto», como «as 10:30-12:30 horas, un Obradoiro sobre crebas, O Colectivo artístico Retoque Retro fará un obradoiro dirixido a todos os nenos e nenas do Concello de Camariñas no que tratarán de concienciar sobre á reciclaxe do lixo, neste caso para transformalo en arte. (máximo 50 asistentes)».

 

A las 13:00 horas Xurxo Souto dará una charla sobre «Man e o mar». «O escritor e actor galego dará unha conferencia sobre a relación de Man co mar» aunician los promotores.

 

A las 17:00 horas se celebra el concierto de Mardeafora. «Mardeafora xorde do desexo de contar historias a través da música, gozando no proceso. Miguel Villanueva (guitarra), Xavier Blanco (guitarra), e Alba Blanco (voz) compoñen a formación deste proxecto» indican desde el Concello.

 

También sigue operativa la exposición permanente sobre Man en una semana en la cúal se terminaron las obras de rehabilitación de su casa. La actuación fue recepcionada por el alcalde, Manuel Valeriano Alonso de León, y por el edil de obras, Juan Carlos Canosa.