ppxalleiro

El edil percibe una dedicación de 14.000 euros anuales.

El Partido Popular de Santa Comba no ha tardado en responder al anuncio de Javier Facal de presentarse al frente de la lista de Terra Galega y le piden un “ejercicio de responsabilidade política”.

 

Los populares aseguran que su proyecto no está cerrado a nadie pero sí se aleja de “egoísmos ou ambicións personais”, y que después de conocer la decisión de Facal de sumarse a otro proyecto político lo que le resta es ser coherente y debe “renunciar a súa acta de concelleiro e os cargos que obstenta como membro do PP”.

 

Sus hasta ahora compañeros estiman que “por honestidade debe de renunciar a adicación parcial remunerada con 14.000 euros anuais, que no seu momento foi apoiada polos seus antigos compañeiros de equipo” y recuerdan que es “o único concelleiro do grupo municipal que contaba con esa adicación parcial en toda a historia da democracia xalleira”, a excepción dos alcaldes.

 

Desde el PP confían en que la renuncia de Facal Calvo sea “inmediata” porque en caso contrario la opinión pública podría entender que el actual teniente alcalde desarrolla “unha conducta inmoral e interesada”.

El grupo municipal que acaba de abandonar lamenta que el concejal “tivera a iniciativa de pedirlle os seus compañeiros que lle apoiaran para os cargos nos que foi elixido e que non tivera a deferencia de comunicarlle o seu cambio de orientación política.